Alla inlägg under juli 2010

Av Patricia - 16 juli 2010 20:08

Jaha, så var man ett år äldre då.. Känns det annorlunda?? Nej, det kan jag inte påstå.. Samma jag som innan, fast med mindre fikabröd kvar bara.. :))

Hade en massa trevligt besök och fick ha alla mina underbara barn under samma tak en hel kväll + natt och det är ju inte så ofta, så det var härligt! :)


Måste dock undra.....allt hemlighetsmakeri som det pratats om kändes som bortblåst, för det hände då inte nåt överraskande oväntat, men det gör inget :) Jag är så glad att det var så många som kom och uppvaktade mig! Trevligt att man är så ihågkommen! :P

Nu kämpar vi med att nysa och snyta oss och klia de rinnande ögonen efter alla blommor, men jag tänker minsann INTE ta ut dem härifrån!!! De är miiiiiiiiiiiiina och de är fiiiiiiiiiina så de ska ingenstans förrän de vissnar ;))


Har förresten varit och firat Carina idag, så nu är den enda dagen varje år som vi är lika gamla förbi.. :P Återigen är hon nu ett år äldre än mig :)

Trevligt faktiskt att ha firandet så nära varann, för då känns mitt eget kalasande som om det vore 2 dagar, haha :)


Men nu ska vi poppa popcorn och mysa framför tv-n, jag och småttingarna, tills det är dags för dem att krypa ner i sängarna... ;)


Ha en bra helg!

Tack så mycket alla för en toppenfödelsedag!! :)

Av Patricia - 5 juli 2010 12:43

Skööööönt!! Nu är jag ledig i 5 dagar och det behövs verkligen efter att ha jobbat 6 dagar av sju..   Sen har man kvar lördag och söndag kväll innan det är dags för riktig semester! Hoppas bara att jag inte är bakis på lördag efter grillfesten med älsklingens jobb på fredan....fast å andra sidan är det värt det för jag ser verkligen fram emot att ha kul där!  


Renoveringen är typ klar, men det fattas en del detaljer bara så vi ska försöka att komma oss iväg till Ikea och inhandla de sista sakerna nu när jag är ledig. Vore skönt om allt är klart innan det är dags att semestra..


Nu ska jag se om jag hittar igen mina små änglar så vi kan åka och hämta älsklingen när han är klar och sen ska jag och göra mig fin i håret.. Ska även ta och hämta hem Madde-gumman idag så jag får rå om henne lite.. Synd bara att Ida åkte iväg med Björn till Luleå, annars hade vi varit alla hemma...men det hinner vi ju när hon kommit hem också!


Njut av den härliga dagen nu, det ska i alla fall jag!

Ovido - Quiz & Flashcards