Alla inlägg under augusti 2010

Av Patricia - 19 augusti 2010 12:28

Har som vanligt varit kass på att vara inne här, men lovade Madde att jag skulle försöka komma ihåg det..   

Har börjat om att jobba efter semestern nu iaf, och har snart avklarat den 2a veckan med hårt arbete..hihi     Oj, vad man känner i fötterna att man inte jobbat på en månad nästan! Det värker när man kommer hem och det känns som om man gått i pumps på kullersten ungefär... Men det är tur att man vänjer sig igen ganska snabbt.

Idag är jag ledig, och ska väl försöka få undan lite här hemma och kanske lyckas jag att hinna med lite tvätt också...snart är berget alldeles för stort, haha!   


Ikväll tänkte jag och älsklingen ta barnen med oss och åka och bada "bubbelbad" om det finns möjlighet, och basta...!!! Skööööönt!!     Hoppas Ida och Björn kan hänga med. De har ju inte gjort det nån gång än, så det är på tiden!


Saknar Maddegumman också typ 67426746736496431ggr/sekund och längtar tills jag får träffa henne och ta en stoooooor gokram...!!!!

Puss på dig gumman!! Och puss till min andra gumma som jag inte heller ser så ofta fast hon bor hemma..!    Älskar er båda!   


Nu är det dags att lyfta på baken från stolen, och ta itu med dammsugaren!

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards