Alla inlägg under september 2010

Av Patricia - 27 september 2010 13:48

Ja Madde, du har rätt! Jag är kassast på att blogga, men nu kommer iaf ett litet inlägg med lite bilder från Cypern..

Eftersom jag inte lyckats få det att funka med min nya mobil, så kan jag inte få bilderna från den, men några kommer här i alla fall!    


   På väg till varma Cypern.. ovan molnen är det väldigt fint måste jag säga..   


   Vårat hotell..eller skylten iaf..haha :) Hotellet syntes inte så bra när det var så mörkt..   


   "Vårat" poolområde på hotellet.. Butik och bar och allt annat viktigt fanns alldeles bredvid..  


    

Utsikten från balkongen, och våran myshörna på balkongen   


    

Show varje kväll... Dragshow på karaokebaren och självaste Michael Jackson (imitatör förstås...) på hotellet   


    

Där hotellets område slutade...tog ingenmansland över.. Men STORA häftiga kaktusar överallt!!  


   Små söta blommor som växte efter strandpromenaden..  


   Villor till salu, också längs strandpromenaden...liite sugen blev man ju..!   


   Varmt och skönt!! Varje dag runt 34 - 35 grader i skuggan...... Och underbart skönt vatten att bada i! :)   


    

Öltorn från karaokebaren.. :)  Och monsterliknande varm macka där vi brukade äta lunch.. Alla måltider var snuskigt stora och jag undrar vem som orkar äta allt varje gång..??   


 

Jag och Kossan på "Muu Muu Tavern"  haha   



 

Små, söta, utsvultna katter som sprang runt och ville vara bästis med en överallt...    


     Slutligen Piratskeppet som åkte förbi oss varje dag när de lade ut från hamnen bredvid.. Riktigt stort, och riktigt mycket ös ombord! ;)   


Jag ljög...ett foto till...

  

The Hypnotizer var på "vår" karaokebar sista kvällen.. Tur att vi lyckades hinna med att se den! Det var väldigt underhållande och jag skrattade tills jag nästan hade slut tårar..!   


Såja!

Nu har jag gjort det jag lovat, och hoppas att det duger fast det var lite och udda..

Ska bättra mig! Ska bättra mig! Ska bättra mig och blogga mer!   


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards