Alla inlägg under oktober 2010

Av Patricia - 7 oktober 2010 21:02

Nu var ännu en vecka av arbete över.. ar visserligen inte jobbat mer än 3 dagar denna vecka, men hade även en helnatt med städning där så...

Nattstäd är ganska kul, trots att det är ett "skitjobb", för man kan prata med varann och bara koncentrera sig på det man gör, utan att det kommer en massa kunder som man ska avbryta för.. ;P


Jaa, vad har då hänt sista veckan..?

Det finns nog bara en sak som är viktig nog egentligen, och det är att min lilla Ida klarade körkortet i tisdags !!  Såå skönt att det är klart, så hon kan koncentrera sig på skolplugget bara. (och förstås att skjutsa mamma lite då och då..hihi)

Det betyder att 2 av mina 4 änglar nu är vuxna..!! Huvva vad tiden går! :)

Men jag (vi) har ju fortfarande 2 smågull kvar att vänta ut ;P

Skulle helst ha allihopa hemma för alltid, men jag vet att det inte funkar så, så jag får lov att acceptera att de börjar bygga på SITT liv nu. Tur att de aldrig slutar vara mina småänglar för det! :)


Nu sitter jag i soffan och tittar på hockeyn.. Inte kul när vårat SAIK ligger under!

Håller tummarna så hårt för att de ska vinna så jag känner snart inte att jag har dem...

OJ! Det funkar kanske!! Nu gjorde vi mål så nu står det lika igen!! :)


Jaja, det kanske inte var så intressant, men roligt tyckte jag ;)


Ska ta och stoppa nåt i magen nu, och sen efter hockeyn blir det att duscha bort jobbet, haha :)


Ha en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards