Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Patricia - 5 juni 2012 22:17

Kvällen är här och jag har ett enormt sug efter något gott att tugga på framför tv-n..eller vid mitt pysselbord.. ;)

Åkte till Coop och skulle handla lite "nödvändigt", men nu när jag är hemma så har jag typ inte det som jag är sugen på egentligen... Typiskt mig!

Köpte chips, läsk, bröd, kex och i brist på det jag inte visste vad det var, köpte jag buffalowings att dra in i ugnen..

Det är ju i och för sig himla gott att gnaga på, men när jag inte var vid mina sinnen, så glömde jag att köpa hem nån chilisås eller något att doppa dem i (eller bara att dra på dem för mera smak..). Aja, det får duga i alla fall helt enkelt.


Hatar för övrigt att det skall vara så himla trist väder hela tiden! Kan det inte åtminstone sluta regna?? Det må väl vara om det är lite grått eller mindre sol, men det blöta är ju skitirriterande! Till och med hunden tycker det är jobbigt ju... :(

Håller tummarna för att det är lite bättre i morron så vi kan grilla i alla fall ;)


Nu ska jag ta mina olika gottesaker och mumsa mig igenom restan av kvällen!

Kram på er!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards