Direktlänk till inlägg 9 juni 2012

kväll..

Av Patricia - 9 juni 2012 21:56

Har varit så trött idag.. Satt och pysslade och glömde bort tiden igår kväll, så jag hann bara sova drygt 4 timmar innan jobbet.. Inte bra! :( Så när jag kom hem från jobbet idag, så somnade jag i soffan och sov bort hela aftonen.. :O Men det behövdes för att ladda batterierna lite.. :)


I morron är det exakt en vecka kvar innan Maddis kommer hem också!!! Underbart!! :)

Småtjejerna längtar verkligen efter henne och till att få hitta på bus och annat...typ sminkning och håruppsättningar, hihi ;)) De älskar när Madde fixar o hittar på nya frisyrer ;)

Jag längtar ju förstås minst lika mycket efter min lilla prinsessa och att få tissla o tassla och mysa.. ;P


Nu ropar tjejerna på mig att jag ska komma, för det är faktiskt kvällsmys med film att somna i soffan till!! ;o)

Hoppas ni får en fortsatt mysig kväll också!


Kram <3

 
 
Ingen bild

minneminn

10 juni 2012 12:22

OJ jag har missat flera inlägg..du har då bakat o bakat o fejat varje dag verkar det som .....du är duktig du..bra att jag kan se recepten också... ja madde kommer ju snart ,,,kuuul...hoppas katterna ska trivas hos oss bara...men vaaaar är sommaren ??suck

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 26 juni 2012 22:38

Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk, och det är fortfarande inte helt bra.. Hostar hela nätterna och kan inte sova, så jag vaknar med huvudvärk varje dag.. Tät och snuvig och nyser och snorar..skiiitless!! Försöker tänka positivt, att det bara...

Av Patricia - 25 juni 2012 22:47


Har ju haft typ söndag idag eftersom man jobbat helgen.. Dessutom har jag mått så jävulskt dåligt hela dagen. Är jätteförkyld (och har varit det sedan tisdag kväll..) men eftersom det är som det är med mitt jobb så får man bita ihop och försöka orka ...

Av Patricia - 21 juni 2012 22:13


Den här dagen har varit helt fantastiskt kort.. Har bara rännt runt och gjrt en massa ärenden inför i morron. Det hade kunnat gå ganska snabbt, men eftersom halva stan också skulle ut och handla eller färdas genom stan precis samtidigt, så tog det ...

Av Patricia - 21 juni 2012 11:45

...så är livet helt perfekt! Eller alldeles snart är det 100% (när Ida kommer och är hemma med oss..)  Har vår älskade Madelene hemma nu och det kan ju bara inte bli bättre än att ha hela familjen hemma! ;) Så klart så kommer hon ju att varva oss...

Av Patricia - 13 juni 2012 10:06

Har haft lite kliande i fingrarna senaste tiden, så jag scrappade lite saker.. Det finns många vi ska fira i sommar, så det kan ju vara bra att det finns lite att ge bort, tänkte jag.. ;)   Först gjorde jag en bil... Lite mycket pillergöra, men...

Skapa flashcards