Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Patricia - 21 juni 2012 22:13

Den här dagen har varit helt fantastiskt kort..

Har bara rännt runt och gjrt en massa ärenden inför i morron. Det hade kunnat gå ganska snabbt, men eftersom halva stan också skulle ut och handla eller färdas genom stan precis samtidigt, så tog det evigheter!!


Lite jobbigt är det ju också att man ska fixa mjölkfritt alternativ av allt gott till i morron, åt Loppan.. Det hade varit ganska enkelt om det "bara" varit laktosfritt hon skulle ha, men när det skall vara HELT utan mjölk, blir det genast ett jädra besvär! :/ 

Slutade med ett ganska gott men enkelt alternativ till efterrätt iaf...jordgubbar och soyaglass.. muuuums va?? ;P

Stackars mitt lilla hjärtegull... :(

Men nu är det som det är, så vi får bita ihop ett litet tag till..


Madde drog ut på vift nu ikväll med syster yster Ida, men innan hann hon med att provsminka mig med sitt nya smink...partypinglan Jag blev så här:

 

Snyggt, men ovant med allt det mörka.. ;) Trist också att det inte var så att jag skulle på nåt party, utan bara skall tvätta bort det när jag går och lägger mig.. Men kanske nästa gång att det kan bli nåt sånt här ;P


Snart är potatisen klar att sätta på kylning så salladen kan bli färdig och då har jag bara kvar att kolla så allt vi behöver till bad och bastu i morron finns packat och klart! :)


Önskar återigen er alla en supertrevlig midsommar! :)


Kram!!

Av Patricia - 21 juni 2012 11:45

...så är livet helt perfekt! Eller alldeles snart är det 100% (när Ida kommer och är hemma med oss..) 

Har vår älskade Madelene hemma nu och det kan ju bara inte bli bättre än att ha hela familjen hemma! ;)

Så klart så kommer hon ju att varva oss med sin Frank.. Han är ju också hemma nu, men hos sina föräldrar eftersom han jobbar i stan.. Vi får tjuva honom emellanåt, hihi! ;)


Midsommar i morron... Håller tummarna för att vädret blir som det är sagt! Har turen att hinna rå om Madde på dagen i alla fall, innan hon och Frank skall på eget midsommarfirande med vännerna. Det är ju viktigt att de får hinna med det också! :) 

Tydligen står brännboll på schemat i morron, så jag måste ut och springa några varv runt huset så jag kommer orka i morron.... Träning, uppvärmning, tappert försök, eller vad det nu ska kallas för, hahah ;P

Kul blir det i alla fall helt säkert! :)


Nu ska jag ta och försöka få tag på sötaste Åsa, så vi kan åka ut till Tuvagården och fika.. ;) Barnen måste få ha lite kul och springa runt lite ;)


Ha en toppenfin midsommar alla!!

Kramar! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards