Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Patricia - 26 juni 2012 22:38

Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk, och det är fortfarande inte helt bra.. Hostar hela nätterna och kan inte sova, så jag vaknar med huvudvärk varje dag.. Tät och snuvig och nyser och snorar..skiiitless!!

Försöker tänka positivt, att det bara är i morron och på torsdag, men det hjälper inte så mycket. Tänkte precis samma sak i helgen, och det blev ju bara värre efter varje arbetsdag, så det hjälpte inte med positivt tänkande då heller.. :(

Tur i alla fall att det är festival i veckan! :) Dessvärre betyder det att jag och min älskling inte kommer att ses så mycket, eftersom han jobbar varje kväll/natt så han kommer behöva sova rätt länge på dagen.. :/ Hoppas dock att han ska orka med en sväng med tjejerna nån av dagarna, så de får vara med pappa nån gång på festival också! ;)

Själv ska jag försöka att komma mig dit på torsdag med Madde och gänget, men vi får se hur jag lyckas med småtjejerna.. Fast en liten stund skall jag väl kunna få till.. ;P

Jag ska i alla fall ut i morron kväll och äta med mamma, Madde, Ida och Gabban som är här, på O'Learys, så det blir ju rätt så mysigt! ;) Hoppas bara att jag kan bestämma mig för vad jag ska äta, när det finns så mycket som är gott..! ;P


Har varit en lång dag som nu närmar sig sitt slut för mig, så jag orkar komma mig upp och hinna ordna till skallen när jag vaknar..

Hoppas ni får en toppendag i morron!!

Sov så gott!

Kram <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards