Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

24 Januari 2011....

Av Patricia - 24 januari 2011 13:56

Ja, vad ska man säga..

Julen har varit här och det har blivit ett nytt år :)

Det var en bra jul i år, förutom att mina stora tjejer nu blivit..just det.... STORA! 

De har pojkvänner som de vill fira jul med också, så nu får man snällt dela med sig av dem... :P  Fast huvudsaken att jag får ha dem lite i alla fall!! :)

Madde och Frank kom i alla fall på kvällen och var med oss, och Ida och Björn fick vi rå om innan de åkte till Björns familj.. :)

De såg ett hus som brann på vägen dit också...tragiskt! :((

Men trots allt så var det en bra jul!


Vi blev med hund på julafton också, haha :) 

Tjejerna har ju önskat sig en hund typ sedan de kunde prata (ja, även ni "stortjejer"..), men eftersom vi är allergiska, jag och D, så har det inte varit så lätt.. Allergifria hundar är ju rätt så dyra! Men nu fick vi tag i en liten underbar 2-årig Bischon Havanais som vi fick köpa billigt av en kusin till D, så då slog vi till! :))

Han heter Ferdinand, och kunde inte haft ett bättre namn, haha, eftersom han bäst trivs med att mysa.. ;P

En riktigt söt liten tuss är han! ;)  Gissa om det var julklappen som tog 1-a plats?? Hihi ;)) Hela familjen älskar honom! <3


  

Hur söt är han inte??!! ;))


Nu ska jag göra nån nytta här hemma..

Tjingeling!

 
 
Ingen bild

Madde

28 januari 2011 00:03

åh en uppdatering!:D ja han är bra söt den lilla skrutten där:) kul att tjejerna får växa upp med ett djur, jag saknade alltid det litegrann. hade ju hampus, men det var väl bara ett år? nåja, de mår nog bra av det iaf, och ferdinand måste ju vara världens snällaste hund, han är ju till och med lite mesig;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 26 juni 2012 22:38

Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk, och det är fortfarande inte helt bra.. Hostar hela nätterna och kan inte sova, så jag vaknar med huvudvärk varje dag.. Tät och snuvig och nyser och snorar..skiiitless!! Försöker tänka positivt, att det bara...

Av Patricia - 25 juni 2012 22:47


Har ju haft typ söndag idag eftersom man jobbat helgen.. Dessutom har jag mått så jävulskt dåligt hela dagen. Är jätteförkyld (och har varit det sedan tisdag kväll..) men eftersom det är som det är med mitt jobb så får man bita ihop och försöka orka ...

Av Patricia - 21 juni 2012 22:13


Den här dagen har varit helt fantastiskt kort.. Har bara rännt runt och gjrt en massa ärenden inför i morron. Det hade kunnat gå ganska snabbt, men eftersom halva stan också skulle ut och handla eller färdas genom stan precis samtidigt, så tog det ...

Av Patricia - 21 juni 2012 11:45

...så är livet helt perfekt! Eller alldeles snart är det 100% (när Ida kommer och är hemma med oss..)  Har vår älskade Madelene hemma nu och det kan ju bara inte bli bättre än att ha hela familjen hemma! ;) Så klart så kommer hon ju att varva oss...

Av Patricia - 13 juni 2012 10:06

Har haft lite kliande i fingrarna senaste tiden, så jag scrappade lite saker.. Det finns många vi ska fira i sommar, så det kan ju vara bra att det finns lite att ge bort, tänkte jag.. ;)   Först gjorde jag en bil... Lite mycket pillergöra, men...

Ovido - Quiz & Flashcards