Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Patricia - 25 juni 2012 22:47

Har ju haft typ söndag idag eftersom man jobbat helgen.. Dessutom har jag mått så jävulskt dåligt hela dagen. Är jätteförkyld (och har varit det sedan tisdag kväll..) men eftersom det är som det är med mitt jobb så får man bita ihop och försöka orka med jobbet så ingen annan behöver jobba ihjäl sig.. :/

Det gick ganska bra ändå, eftersom jag ändå slapp ha en massa feber. Lite temp så där emellanåt, men det löste alvedonet ganska bra ;) Fast har vaknat med huvudvärk varje morgon de tre sista dagarna nu, så nog är det lite virusattack nog.. 

Idag var den jobbigaste eftersom det blev migrän idag, och jag tog mig inte upp, hur mycket jag än ville! :( Skitjobbigt att både vara förkyld med hosta och att samtidigt ha en huvudvärk från helvetet, för när man hostar så känns det som om hjärnan skall sprängas..

Fast nu är det bättre! :) Tur!!


I morron är det dags att åka med Louise till tandis igen, för att prata med tandläkaren om hur det blir med Loppans käke och med de tänder som de inte vet om hon har eller inte... Spännande..! Håller tummarna för att det inte blir en massa bekymmer med det! 


Nä, nu orkar jag inte skriva mer... Skall äta lite kycklingvingar (..som jag för övrigt blivit mer eller mindre beroende av, haha...) och kika på tv..

 

(dålig mobilbild....)


Go'kväll och kramis! ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards