Direktlänk till inlägg 16 juli 2010

Dagen efter...

Av Patricia - 16 juli 2010 20:08

Jaha, så var man ett år äldre då.. Känns det annorlunda?? Nej, det kan jag inte påstå.. Samma jag som innan, fast med mindre fikabröd kvar bara.. :))

Hade en massa trevligt besök och fick ha alla mina underbara barn under samma tak en hel kväll + natt och det är ju inte så ofta, så det var härligt! :)


Måste dock undra.....allt hemlighetsmakeri som det pratats om kändes som bortblåst, för det hände då inte nåt överraskande oväntat, men det gör inget :) Jag är så glad att det var så många som kom och uppvaktade mig! Trevligt att man är så ihågkommen! :P

Nu kämpar vi med att nysa och snyta oss och klia de rinnande ögonen efter alla blommor, men jag tänker minsann INTE ta ut dem härifrån!!! De är miiiiiiiiiiiiina och de är fiiiiiiiiiina så de ska ingenstans förrän de vissnar ;))


Har förresten varit och firat Carina idag, så nu är den enda dagen varje år som vi är lika gamla förbi.. :P Återigen är hon nu ett år äldre än mig :)

Trevligt faktiskt att ha firandet så nära varann, för då känns mitt eget kalasande som om det vore 2 dagar, haha :)


Men nu ska vi poppa popcorn och mysa framför tv-n, jag och småttingarna, tills det är dags för dem att krypa ner i sängarna... ;)


Ha en bra helg!

Tack så mycket alla för en toppenfödelsedag!! :)

 
 
ida

ida

21 juli 2010 23:29

Nu måste du ju skriva ett inlägg om var hemlighetsmakerierna egentligen handlade om =D

http://idalovling.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

minneminn

23 augusti 2010 21:18

jahahaha..du kanske inte trodde vi skulle fixa nåt mer men tji fick du allt..såklart måste vi ju fira våran älskling när hon blir 40 ..madde hade ju planerat länge för det här..så sen halkade jag o ida in för att bistå henne med diverse ting..hoppas du blev glad för det som blev...och över presenterna som ploppade in en dag till...puss till dig lilla 40-åring:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 26 juni 2012 22:38

Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk, och det är fortfarande inte helt bra.. Hostar hela nätterna och kan inte sova, så jag vaknar med huvudvärk varje dag.. Tät och snuvig och nyser och snorar..skiiitless!! Försöker tänka positivt, att det bara...

Av Patricia - 25 juni 2012 22:47


Har ju haft typ söndag idag eftersom man jobbat helgen.. Dessutom har jag mått så jävulskt dåligt hela dagen. Är jätteförkyld (och har varit det sedan tisdag kväll..) men eftersom det är som det är med mitt jobb så får man bita ihop och försöka orka ...

Av Patricia - 21 juni 2012 22:13


Den här dagen har varit helt fantastiskt kort.. Har bara rännt runt och gjrt en massa ärenden inför i morron. Det hade kunnat gå ganska snabbt, men eftersom halva stan också skulle ut och handla eller färdas genom stan precis samtidigt, så tog det ...

Av Patricia - 21 juni 2012 11:45

...så är livet helt perfekt! Eller alldeles snart är det 100% (när Ida kommer och är hemma med oss..)  Har vår älskade Madelene hemma nu och det kan ju bara inte bli bättre än att ha hela familjen hemma! ;) Så klart så kommer hon ju att varva oss...

Av Patricia - 13 juni 2012 10:06

Har haft lite kliande i fingrarna senaste tiden, så jag scrappade lite saker.. Det finns många vi ska fira i sommar, så det kan ju vara bra att det finns lite att ge bort, tänkte jag.. ;)   Först gjorde jag en bil... Lite mycket pillergöra, men...

Ovido - Quiz & Flashcards