Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Härliga fredag! :)

Av Patricia - 4 maj 2012 10:30

Nu är det helg igen! Underbart måste jag säga! :)

Har en hel del att fixa hemma, så det känns bra att inte behöva hinna med det innan eller efter jobbet.. Måste göra i ordning på altanen och ställa i ordning utemöblerna, sätta upp studsmattan till ungarna och städa en massa inne. Har liksom förträngt grovstädningen i tjejernas rum och där MÅSTE jag rensa bort massor nu! Jobbigt att ta sig till att börja med det, men när jag väl kommit igång, brukar det flyta på bra. ;)


Det finns dock ett bekymmer som tränger mig, och det är min rackarns tand som jag lyckats bita sönder.. Är öm och svullen och ser ut lite som Jay Leno, haha ;P Som tur är, så är det inte så himla ont, utan det gör mest ont när jag tuggar på den sidan. Ska till tandis på måndag och fixa det.. ;) 


Ska försöka att göra nåt kul med barnen i helgen också, när man har ledig helg! Måste passa på att fylla dagarna, hihi ;P


Nu ska jag göra mig lite fredagsfin och njuta av första dagen av 3 dagars ledighet! ;)

Ha en underbar fredag ni med!! :)

 

 
 
Ingen bild

minneminn

13 maj 2012 12:17

JAHA det var lite likt jay leno..haha...men hoppas du inte har så ont längre nu efter tandläkarbesöket.ja nu börjar vårstöket uomhus också både kul och jobbigt.. puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 26 juni 2012 22:38

Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk, och det är fortfarande inte helt bra.. Hostar hela nätterna och kan inte sova, så jag vaknar med huvudvärk varje dag.. Tät och snuvig och nyser och snorar..skiiitless!! Försöker tänka positivt, att det bara...

Av Patricia - 25 juni 2012 22:47


Har ju haft typ söndag idag eftersom man jobbat helgen.. Dessutom har jag mått så jävulskt dåligt hela dagen. Är jätteförkyld (och har varit det sedan tisdag kväll..) men eftersom det är som det är med mitt jobb så får man bita ihop och försöka orka ...

Av Patricia - 21 juni 2012 22:13


Den här dagen har varit helt fantastiskt kort.. Har bara rännt runt och gjrt en massa ärenden inför i morron. Det hade kunnat gå ganska snabbt, men eftersom halva stan också skulle ut och handla eller färdas genom stan precis samtidigt, så tog det ...

Av Patricia - 21 juni 2012 11:45

...så är livet helt perfekt! Eller alldeles snart är det 100% (när Ida kommer och är hemma med oss..)  Har vår älskade Madelene hemma nu och det kan ju bara inte bli bättre än att ha hela familjen hemma! ;) Så klart så kommer hon ju att varva oss...

Av Patricia - 13 juni 2012 10:06

Har haft lite kliande i fingrarna senaste tiden, så jag scrappade lite saker.. Det finns många vi ska fira i sommar, så det kan ju vara bra att det finns lite att ge bort, tänkte jag.. ;)   Först gjorde jag en bil... Lite mycket pillergöra, men...

Ovido - Quiz & Flashcards