Alla inlägg den 24 november 2010

Av Patricia - 24 november 2010 15:37

Det går framåt med rummet uppe :) Nu ska vi bara hänga tapeterna och lägga golvet, och det gör vi så fort älsklingen blivit friskare.. )


Har fått stillestånd när det gäller julklapparna och kan inte komma på nåt mer nu.. Hoppas det kommer tillbaka snart så jag slipper springa de sista dagarna i år..

Ganska skönt att ha det mesta gjort trots allt.


Idag hade jag tänkt att tjejerna skulle få baka pepparkakor, men vi får se hur det blir. Om Åsa och Nellie dyker upp här så kanske jag tar fram degen så lillgumman får baka med mina lillgummor ;) Vore kul för dem allihop tror jag :)

Får återkomma om det sedan och kanske visa nån bild från pepparkaksungarna när de bakat..hihi :)


Nu ska jag ringa min näst största lillgumma, Ida, och kolla om hon kommer hem och är med oss idag eller om det blir först i morron jag får krama henne..


Ha're! Kramizar!


  

Ovido - Quiz & Flashcards