Alla inlägg den 28 november 2010

Av Patricia - 28 november 2010 22:56

Hade ju bestämt mig för att sätta in en bild på småttingarna, som inte är så himla jättesmå längre.. ;)


Louise ;)

  


Emmy ;)

  


Tänk att jag fått så vackra barn!! ;)) 4 ggr på raken dessutom! ;P

Av Patricia - 28 november 2010 22:46

Äntligen är det första advent! :)

Nu vankas det julbak med knäck, lussebullar, pepparkakor och en massa gott att smaska på, hihi! ;)


Har jobbat färdigt helgen nu i alla fall, och är ledig heeela måndag innan det är dags att jobba igen! :P

Jobbade med Ida i helgen och det var himla kul! Det var ett tag sedan vi jobbade med varann nu så det var på tiden! 

Hade ganska lagomt med folk, trots lönehelg, så det var inte så farligt som jag väntat mig.

Nu håller jag på att laga mat så älsklingen har nån matlåda att ta med sig till jobbet i morron, och jag har färdig mat att värma till lunch, annars är det lätt att slarva med lunchen när man är ensam hemma.. :P


Hoppas alla haft en bra första advent idag och i allmänhet en trevlig helg, så det känns bättre att ta tag i nästa veckas måsten..! ;))


Kramar till alla sötisar (och ni vet vilka ni är..) !! Älskar er alla!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards