Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

Det är ingen vanlig dag, för det är...

Av Patricia - 15 juli 2011 22:19

   HURRA; HURRA HURRA!!! :))


Födelsedagen går mot sitt slut...och jag känner mig så nöjd, så nöjd! :)

Trevligt främmande, presenter och glada barn, hela dagen! :) Det enda som saknades var min lilla Madde-gumma.. :( Men det är ju bara att gilla läget..

Bakade philadelfiabullar igår kväll.. MUMS! Sedan blev det kanelbullar, äppelkaka och tårta som bakades idag.. Hade även köpt hem det obligatoriska kakpaketet..;

Annars skulle det varit fulla köket av krokodiltårar!

Sen så hade jag ju, manisk som jag är, köpt hem glass, maränger och choklad- & kolasås, med dajm- & saltlakritsströssel... JAG VET!! Jag behöver hjälp.... :{

Men kalas blev det i alla fall! ;P


Fick pengar av svärfars. Fick kaffekoppar, eyeliner, prydnadsfat och en tunika av Ida. :) Av min Älskling fick jag ett presentkort på Gina Tricot :))


Av mamma fick jag pengar på resekontot,  makeupremover och ett halsband;

 

Det är från Efva Attling, och om det inte syns, så står det "Carpe Diem" på det.. ;)


Av Gabban fick jag en tunika, som var sååå fin! Svart, grå och vitmönstrad.. :)

Mina andra kusiner, Diana och Dennis hade hört en fågel viska om att jag behövde nya ugnsformar till all min bakning, så det fick jag! :) Plus ett litermått ;)

Moster gav mig pengar och mammas Lars gav mig en blivade storvinst på travet i morron.. ;)) Blir spännande att se om det blir nåt! :O

Hmm...undrar om jag glömt nåt.....

Jo jag fick ju jättefina blommor av Carina och Jerry också! ;)

 

Samlade presenter (förutom tunikan som jag för tillfället har på mig...) ;P


Nu ska jag ta och mysa lite med barnen som håller på att somna..

Tack allihopa för alla gratulationer!!!!!!!! Det värmde verkligen! :)

Pussar och kramar! :)


 
 
Hanna

Hanna

16 juli 2011 00:24

Låter som att du fick en toppendag!

http://rockansmama.blogg.se

Patricia

16 juli 2011 01:01

Jajjemen! Trodde inte att jag tyckte det var så kul att fylla år, men oj vad fel jag hade..! ;P
Inte gör det nånting alls att få några paket med trevligheter i, även om man inte är liten längre...haha ;)

 
Ingen bild

minneminn

16 juli 2011 15:42

ja oj vad gott vi fick fika av dina supergoá bullar av olika slag..du är värd alla fina presenter sötis:)synd att vi missade skönsången bara..det brukar ju låta extra bra när dennis är med med sin andrastämma.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 26 juni 2012 22:38

Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk, och det är fortfarande inte helt bra.. Hostar hela nätterna och kan inte sova, så jag vaknar med huvudvärk varje dag.. Tät och snuvig och nyser och snorar..skiiitless!! Försöker tänka positivt, att det bara...

Av Patricia - 25 juni 2012 22:47


Har ju haft typ söndag idag eftersom man jobbat helgen.. Dessutom har jag mått så jävulskt dåligt hela dagen. Är jätteförkyld (och har varit det sedan tisdag kväll..) men eftersom det är som det är med mitt jobb så får man bita ihop och försöka orka ...

Av Patricia - 21 juni 2012 22:13


Den här dagen har varit helt fantastiskt kort.. Har bara rännt runt och gjrt en massa ärenden inför i morron. Det hade kunnat gå ganska snabbt, men eftersom halva stan också skulle ut och handla eller färdas genom stan precis samtidigt, så tog det ...

Av Patricia - 21 juni 2012 11:45

...så är livet helt perfekt! Eller alldeles snart är det 100% (när Ida kommer och är hemma med oss..)  Har vår älskade Madelene hemma nu och det kan ju bara inte bli bättre än att ha hela familjen hemma! ;) Så klart så kommer hon ju att varva oss...

Av Patricia - 13 juni 2012 10:06

Har haft lite kliande i fingrarna senaste tiden, så jag scrappade lite saker.. Det finns många vi ska fira i sommar, så det kan ju vara bra att det finns lite att ge bort, tänkte jag.. ;)   Först gjorde jag en bil... Lite mycket pillergöra, men...

Ovido - Quiz & Flashcards