Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Patricia - 13 juli 2011 20:09

...att jag tänkt ladda upp bilder från kameran, men då har sambon tömt den för ett litet tag sen och bilderna jag tänkte ladda upp ligger numera i hans dator.. :/

Går ju att skicka dem från hans, men det är ändå rätt så irriterande när jag tänkt göra det NU och inte sen..!

Orkar  faktiskt inte springa mellan just nu, så då får det vänta till senare.. 


Har firat min moster som fyller 70 år idag! :)

Vi var på pizzeria Monaco och åt tillsammans, efterföljt av kaffe och presenter på Kyrkholmen.. Det var jag, Ida, Louise, Emmy, mamma, Lars, Diana, Angelina, Jespher, Dennis, Hanna, Rocky, Vinny och förstås födelsedagsbarnet själv, Margitha. :) Riktigt trevligt att så många var med! Kul också att se att Rocky var så pigg! :) Gladskiten lekte och busade med Emmy massor på Kyrkholmen, så han lär nog vara slut ikväll! ;P Vinny var så söt när han blev alldeles förtvivlat rädd för Jespher som kom lite senare, haha, och han grät varje gång han tittade på honom.. Barn e lustiga! ;) Men annars var han go' och glad och smaskade på allt möjligt, och det såg riktigt gott ut! :P Han vandrade runt i gräset sen också och hade det trevligt han med, tror jag i alla fall. ;)


Nu ska det kvällsmysas hemma med tjejerna, när pappa åker och jobbar.. Undrar vilken film vi ska kika på för femtielfte gången ikväll då...? ;P

Jaja, bara vi har nåt gott att tugga på så spelar det ingen större roll faktiskt. Det är myset som är det viktiga! :)


Detta är i alla fall en av mina favoriter..och barnens! ;)

 











     


Ha en bra kväll ni med! Lillördag som det är.. ;)

Kramar!



Ovido - Quiz & Flashcards