Alla inlägg den 13 september 2011

Av Patricia - 13 september 2011 02:06

Nu är denna måndag slut.. ÄNTLIGEN!

Har legat hela dagen med migrän, haft barnen hemma från skolan (vilket plus när man behöver vila..!) och jobbat kväll... Så nu känner jag att jag verkligen förtjänar en god natts sömn!

Håller tummarna för att Louise är piggare i morron, så hon kan gå till skolan på onsdag, och att Emmy inte åker på feber under natten..!


I morron måste jag ta tag i resten av plocket med förrådet, så det går att komma in i hallen utan en massa lådor och säckar i vägen.. Tanken var att jag skulle gjort det idag, men med migrän gör man inget annat än ligger ner helst! :/

Men riktigt fint har det blivit i vårat förråd nu i alla fall! Älskling har varit så duktig och satt upp hyllor överallt, flyttat städskåpet och satt upp en hatthylla för jackor som vi bara har då och då (typ regnkläder och likn.) så det finns HUR mycket plats som helst nu.. :) 

Ska sätta in en liten bild eller två på hur välorganiserat det blivit efter ombyggnationen sen, hihi :P Men nu ska jag soooooova! 


Godnatt allesammans! Ses i morron!

Kram på er <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards