Alla inlägg den 23 september 2011

Av Patricia - 23 september 2011 00:54

Gick ut i skogen i morse för att plocka lite bär till saften jag lovat barnen..

DÅ, när jag för en gångs skull inte var där för att försöka hitta svamp, så råkade jag träffa på ett gäng med kantareller minsann! ;) Haha, vad typiskt! :P

Det var inte så himla mycket, men jag är så glad i alla fall. Kan ju trots allt göra en god kantarellsås i helgen, och det är inte fy skam det heller! :)


Sen såg vi hockey ikväll, vilket var spetsat med blåbärspaj, och vi vann med 4-0 !!

Bra jobbat SAIK!! :)

Efter det så blev saftkokeriet ett faktum, och det tog sin tid...men nu är det gjort, och jag kan gå och lägga mig med gott samvete. Dessvärre har mitt onda huvud inte gett med sig (har spökat hela dagen..) och fick dessutom väldans ont i magen och började må tok-illa för en stund sedan, så jag hoppas att lite sömn ska råda bot på det! Magsjuka vill jag INTE ha, för det är min lediga helg, och då ska jag, Älskling och barnen kunna göra nåt tillsammans! Så det så! 


Sov så gott alla och dröm sött!

Kram! <3

Ovido - Quiz & Flashcards