Alla inlägg den 14 september 2011

Av Patricia - 14 september 2011 23:07

Idag har varit en bra dag, även om jag inte fick hälften av vad jag tänkt mig gjort.. ;)

Förmiddagen gick åt till att mysa med tjejerna och barnfilm och sen åkte jag och hämtade Åsa och lillan.. De åt middag med oss och Ida hann också komma ett slag och vara med innan hon skulle jobba. :)

Efter de åkte så handlade vi, var förbi Lina och Henke (passade på att pussa upp Liv..hihi!!) och sedan blev det kvällsbestyr. Bad för de små, och plock för mamman.. ;P Hann även sätta en karréstek på spisen, som strax är klar! ;) Då har jag till middag i morron.. 

I morron är även första hockeymatchen!! Eftersom vi ska se den på tv så spelar det inte så stor roll att det inte är hemmamatch, utan bara det finns kaffe och en soffa att parkera sig i, så är det heelt okej! ;P

 

Nu ska jag ta och packa barnens ryggsäckar till i morron. Emmy har skogsutflykt, så det måste finnas lite extrakläder om olyckan är framme.. ;P


Sov så gott när det är dags!

Kram!

Av Patricia - 14 september 2011 01:48

Det känns som om jag försökt dansa balett på tå hela kvällen.. :( Har varit dålig på att använda mina arbetsskor som verkligen är bra skor, så nu har jag fått träningsvärk i fötterna efter att jag använde dem så duktigt ikväll på jobbet.. :/ 

I övrigt har det varit en bra jobbarkväll, med lagomt mycket folk så tiden gick rätt så fort ändå, och samtidigt så var det lugnt senare på kvällen så vi hann med allt annat "på-sidan-av-jobb" utan att stressa :)

Folk gillar verkligen att handla på extrapris... ;P


Sussie dök förbi när vi stängde också! :) Det var kul att träffa henne, det var ju ett tag sen nu.. ;) Får ta och styra upp nåt snart så vi kan träffas på riktigt.. ;P


I övrigt har jag haft en trevlig dag innan jobbet med besök av söta Simone & Dylan, vilket var himla kul! :)

 

Älskar mitt lilla extrabarn och saknar verkligen tiden när hon och min Maddis satt och hände i köket här på kvällarna.. ;)

Och på tal om saknar....jag saknar min älskade Åsa massor också! Så om du läser här, hjärtat, så kan du ju höra av dig! Vi måste styra upp ett kvällsmys snart! ;)

 

Nu ska jag ta och mysa med min kudde och ladda för ledigdag i morron, med en massa städning och annat "kul".. ;P Kanske hinner med nåt litet bak också...vi får se! ;o)


Sov gott på er! Vi ses i morron! :)

Kramar!

 

Ovido - Quiz & Flashcards