Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Hej !!!

Av Patricia - 23 november 2010 01:39

Jag tänkte på hur kass jag är nuförtiden på detta, så jag ser till att skriva lite nu så det blir nåt att läsa NÅN av gångerna mina barn kommer in här och kikar om jag kanske skrivit nåt..  


Nu har det börjat närma sig advent och jul, så man är ganska rörig i skallen av allt funderande över alla julklappar.. Vad ska man köpa??

Har faktiskt redan köpt en del julklappar och det kan jag lova är VÄLDIGT tidigt för att vara jag!

Alla vet att jag brukar springa som en galning och leta de sista dagarna innan julafton, hahaha!  

Men OM det råkar vara nån av er som gör en chansning och går in här och läser, så GE MIG ÖNSKELISTOR!!!!!!!!!!!!! 

Jag vet att du, Madde, har sagt att du vill ha en symaskin, men jag minns ju inte om det var mer och jag minns inte allt från de andra också, så hjälp er glömska mamma nu..!   


Själv önskar jag mig inte nåt speciellt egentligen...möjligtvis ett bakplåtsställ eftersom det blir lite fullt med alla plåtar över hela köket när jag bakar, och det gör jag ju ganska mycket..  

Annars vill jag bara ha mina barn samlade omkring mig på julen, och myyyysa ordentligt!! ;)) Saknar verkligen min Maddegumma varje dag, och Ida med, nu när hon är borta mer och mer.. Ser fram emot att ha dem alla tillsammans! (mest med mig..hihi)  


Nu är det mitt i natten och jag borde sova.. Men jag har stökat på en del här hemma, både med målningen i rummet vi renoverar, och med "vanligt" städande och plockande..

Älsklingen är inte så frisk, och Emmy är också halvdålig av och till, så det är bara jag och Loppan som har energin kvar än ;) Därför blir det lite segdraget innan jag fått klart allt jag vill ha klart inan jag ska sova, hihi


Längtar tills rummet uppe är klart nu! Då får jag ju min egen lilla pysselhörna, där jag kan ha alla mina saker utan att de är i vägen för annat!! Det kommer bli mycket klippande och klistrande framöver därinne tror jag! ;) Både av mig och av barnen!  

Sen så kommer vi att kunna ha datorbordet där, och alla garderober, och då får vi mycket större utrymmen kvar i de andra rummen. Speciellt bra blir det eftersom småtjejerna får mer plats att leka på.   


Jajjamen....så var det med det....

Nu har jag i alla fall skrivit lite igen, och ska försöka fixa nån bild sen när rummet är klart också! ;) 

See you!


Puss mina älsklingar!   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 26 juni 2012 22:38

Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk, och det är fortfarande inte helt bra.. Hostar hela nätterna och kan inte sova, så jag vaknar med huvudvärk varje dag.. Tät och snuvig och nyser och snorar..skiiitless!! Försöker tänka positivt, att det bara...

Av Patricia - 25 juni 2012 22:47


Har ju haft typ söndag idag eftersom man jobbat helgen.. Dessutom har jag mått så jävulskt dåligt hela dagen. Är jätteförkyld (och har varit det sedan tisdag kväll..) men eftersom det är som det är med mitt jobb så får man bita ihop och försöka orka ...

Av Patricia - 21 juni 2012 22:13


Den här dagen har varit helt fantastiskt kort.. Har bara rännt runt och gjrt en massa ärenden inför i morron. Det hade kunnat gå ganska snabbt, men eftersom halva stan också skulle ut och handla eller färdas genom stan precis samtidigt, så tog det ...

Av Patricia - 21 juni 2012 11:45

...så är livet helt perfekt! Eller alldeles snart är det 100% (när Ida kommer och är hemma med oss..)  Har vår älskade Madelene hemma nu och det kan ju bara inte bli bättre än att ha hela familjen hemma! ;) Så klart så kommer hon ju att varva oss...

Av Patricia - 13 juni 2012 10:06

Har haft lite kliande i fingrarna senaste tiden, så jag scrappade lite saker.. Det finns många vi ska fira i sommar, så det kan ju vara bra att det finns lite att ge bort, tänkte jag.. ;)   Först gjorde jag en bil... Lite mycket pillergöra, men...

Ovido - Quiz & Flashcards