Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Patricia - 1 juni 2011 23:28

Måste sova nu! är så trött så det känns som om jag vore dyngrak.. :(

Hade tänkt skriva och fixa idag, men jag orkar rent av inte..

Tar det i morron.

Sov gott! Puss! :))

Av Patricia - 1 juni 2011 01:42

Har jagat efter 70-talskläder hela kvällen till Ida. De ska ha den stilen i morron på skolan, så det var lite panik..! :O Men till slut fick jag en snilleblixt och ringde till min moster som har typ allt som ingen annan har sparat..och det kunde inte blivit bättre! hon ska nu ha på sig den klänning som moster hade den dagen när jag och min kusin (hennes dotter) döptes! ;D Tänka sig att det finns kvar där efter 40 år!! 

Ska ta bilder på henne i morron när hon har på sig hela outfiten så ni också får se.. ;P

Idag var de smurfer (bild på det i morron också...) och de var verkligen söta! :)

Hon och Lina kom förbi på jobbet och handlade mat (eller Ida handlade..), så då passade jag på att ta en bild! :)


Nu ska jag i alla fall sova i 3,5 timme innan det är dags att åka och jobba. 

Månadsinventering står på morronschemat, så jag och Verre börjar tidigt..! :O


Ha en bra dag i morron, så snäpper jag in med bilder på tokfiorna när jag kommit hem! ;P


Hej svejs och godnatt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards