Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Patricia - 22 juni 2011 15:01

Tänkte bara höra om det finns nån som kanske kan ha nåt tips på några goda, enkla kakor till barnen att baka..? 

Har lite idétorka, och det är lite trist att baka samma sak varje gång.. :/

Lämna gärna tips, recept eller helt enkelt tips på sidor med recept, om ni har det.. ;)


Nu ska jag och tjejerna dra ut på äventyr innan det är dags för dem att dra iväg, utan mamma, på övernattningsmys tillsammans, bara syrrorna..;))


Ha en fortsatt underbar dag!

Kram

 

Av Patricia - 22 juni 2011 12:22

Idag är det onsdag. 2 dagar kvar till midsommarafton..

Mamma och Margitha är i Umeå idag och hälsar på lille Rocky och André. Trevligt för dem att få träffa nära och kära, och inte bara se alla ansikten från sjukhuset.. ;)

Hoppas han orkar vara vaken lite medans de är där nu.. Lille kämpen! han är så tapper! :)

Hoppas även att de kan fira midsommar på nåt alldeles eget sätt trots att de är där de är just nu. Kanske en liten midsommartårta och lite ballonger eller nåt i alla fall? ;P Någonting som är lite midsommaraktigt kan det förhoppningsvis bli..


Själv måste jag hinna baka nåt innan midsommar, för det lovade jag barnen..;)

Fast innan baket måste tvätten och golven tas.. :/ Sånt som mammor alltid har att se fram emot när det är lediga dagar..

Nu dags att ta nya tag i tvättvikning! 

Ses!

Av Patricia - 22 juni 2011 00:50

Ja, jag vet att det är mitt i natten, men som vanligt så är jag vaken ;) Sitter och kollar in på olika webshopar, och jag vill ha en massa saker! Om jag känner efter, så behöver jag nåt från de flesta av sidorna, faktiskt!! Pyssel, smink, kläder, skor, inredning, mm mm... Det finns alltid NÅT som skulle kunna bytas ut till nåt bättre, eller helt enkelt så kanske jag behöver fylla på mitt lager lite till, hihi ;))

Men jag har ju dock liite sunt förnuft kvar, så jag försöker hålla mig från att beställa en massa.. Fast kul är det att bara sitta och klicka "Lägg till i varukorgen", på allt man skulle vilja ha... :O

Kan tyvärr ibland råka bli så att jag låter bli att beställa det jag egentligen SKA ha, bara för att varukorgen är så full, och jag måste ta bort allt onödigt, så jag helt enkelt trycker bort hela sidan... :/ Jag är ganska kass på att shoppa, när jag tänker efter.. :P

Nu ska jag träna lite till på att vara kass på det, sedan ska jag sova och drömma om allt som jag skulle kunnat ha, om jag beställt det.. ;P

Så knäpp är jag just nu! =o)

Sov gott ni med, och dröm bra drömmar!

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards