Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Patricia - 12 juni 2011 15:24

           


Finaste studenten med de superfina betygen, på den finfina dagen! ;)

Älskar dig gumman!! Du är så duktig! <3 <3

Av Patricia - 12 juni 2011 11:39

Det har gått några dagar sedan jag var in här, men det beror på att jag haft alldeles för mycket att stå i och då har jag inte orkat prioritera att sitta vid datorn så mycket..

Ida har nu tagit studenten! :) Hon var verkligen vacker och vädret kunde inte varit bättre. Många kom och gartulerade henne och fikade tårta mm med oss efter studenterna var klara med att åka skrinda och sjunga på torget. Trevligt! ;) Tack till alla för att ni var med och för alla presenter!!

Jag håller på att leta reda på sladden till kameran (som vanligt..) sen kommer det lite bilder på henne! :)


Till dess önskar jag en fortsatt trevlig dag, trots det gråa vädret.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards