Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Patricia - 19 juni 2011 19:47

Nu är tydligen operationen färdig.. Och det verkade visst ha gått bra! :))

Nu väntar de på att han ska vakna och se om han förhoppningsvis mår bättre.. ;)

Vilken lättnad det ska vara för André och Hanna att den biten i alla fall nu är avklarad..


Håller dock ännu tummarna tills allt är över! 

Av Patricia - 19 juni 2011 18:18

Idag blev det operation för lille Rocky.. :( Eller rättare sagt så ÄR han väl fortfarande på operation skulle jag tro.. Den enda information jag har, som är vad de delat med sig av, det är att det tydligen blivit en varklump som blockerar vätskecirkulationen i hjärnan. Så den ska bort.. Hur/var/varför den är där, vet jag inte och det spelar ingen roll, för jag är ändå lika orolig...! :(( Håller bara tummarna för att de får bort varet så cirkulationen reder upp sig, och att han blir bättre så han får komma hem.! 

Skulle önska att man kunde göra nåt åt det, men det kan man ju inte.. Däremot kan jag ställa upp och hjälpa till med allt annat jag kan! 


Så det är bara att höra av sig om det är nåt så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa! 

Vi håller tummar och tår här hela tiden i alla fall, och tänker på er hela tiden! <3


KRAM!

Av Patricia - 19 juni 2011 02:10

Tänker bara på hur det är med lille Rocky hela tiden...

Oroar mig för honom, och lider för Hanna och Andrés skull...

Hoppas verkligen att han får all den hjälp han kan få nu och att det hjälper honom att bli frisk igen! 

Går inte med ord att beskriva hur man lever sig in i situationer som rör barn när man är mamma själv, och ändå är jag nog bara och snuddar på ytan av vad de känner just nu.. :(

Ber till alla gudar eller vad det nu finns för högre makter, att de rättar till detta nu!

Kram på er! <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards