Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Go Rocky! ;)

Av Patricia - 21 juni 2011 21:04

Äntligen har lille superhjälten fått komma till Barn från IVA..! :)

Skönt för dem att det värsta är över! Nu väntar tydligen antibiotika (tror jag det var..) direkt i blodet i mååånga veckor, så det blir en sommar för dem i sjukhusmiljö.. Fast det brukar ju sägas att den som väntar på nåt gott aldrig väntar för länge, så.. ;)

Håller tummarna för dem att de ändå får en så bra sommar de kan, och med tanke på att Hanna är en super-pyssel-mamma, så kan hon nog hitta på sysselsättningar emellanåt som kan passa när man måste bo på sjukhuset och är liten.. ;)


Själva har vi varit på Leo's idag med faster Lina och barnen..

Det var skönt att kunna sitta i lugn och ro och veta att barnen kunde leka fritt och springa av sig lite. Rastlösheten är rätt stor när vädret är kasst... :P

Nu ligger tjejerna i soffan och myser till "Trolltider", som är deras favvo-julkalender, och de slocknar förhoppningsvis snart.

Älskling är och jobbar så jag sitter här jag, och är alldeles ensam, men det är inte så fel heller. Ganska skönt ibland med tystnaden och lugnet.. ;) Fast det blir sällan vi ses nuförtiden känns det som. Jag åker och jobbar innan han slutar, eller tvärtom, så ibland ses vi inte på 2-3 dagar.. Som om nån av oss skulle jobba som resande eller nåt.. :/

Skönt att det snart är semester, så vi i alla fall har 2 hela veckor tillsammans.. :P


Nog om det. Nu ska jag göra nytta en liten stund innan tjejerna somnat...dammsuga...så det är gjort! ;)


Kramar till er alla, och speciellt till kämparna i Umeå! Hejja, André, Hanna & Rocky! (och lillebror förstås..)  :)

 

 
 
Ingen bild

Hanna

21 juni 2011 22:53

Vad fin du är Ziza.

Patricia

21 juni 2011 23:02

Tack för att du tycker det :) Har ju också en moders hjärta och kan relatera till er förtvivlan, och ville bara skriva av mig lite eftersom jag bryr mig om er och verkligen tänker på er!
Finns här om det är nåt ni behöver! :)
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 26 juni 2012 22:38

Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk, och det är fortfarande inte helt bra.. Hostar hela nätterna och kan inte sova, så jag vaknar med huvudvärk varje dag.. Tät och snuvig och nyser och snorar..skiiitless!! Försöker tänka positivt, att det bara...

Av Patricia - 25 juni 2012 22:47


Har ju haft typ söndag idag eftersom man jobbat helgen.. Dessutom har jag mått så jävulskt dåligt hela dagen. Är jätteförkyld (och har varit det sedan tisdag kväll..) men eftersom det är som det är med mitt jobb så får man bita ihop och försöka orka ...

Av Patricia - 21 juni 2012 22:13


Den här dagen har varit helt fantastiskt kort.. Har bara rännt runt och gjrt en massa ärenden inför i morron. Det hade kunnat gå ganska snabbt, men eftersom halva stan också skulle ut och handla eller färdas genom stan precis samtidigt, så tog det ...

Av Patricia - 21 juni 2012 11:45

...så är livet helt perfekt! Eller alldeles snart är det 100% (när Ida kommer och är hemma med oss..)  Har vår älskade Madelene hemma nu och det kan ju bara inte bli bättre än att ha hela familjen hemma! ;) Så klart så kommer hon ju att varva oss...

Av Patricia - 13 juni 2012 10:06

Har haft lite kliande i fingrarna senaste tiden, så jag scrappade lite saker.. Det finns många vi ska fira i sommar, så det kan ju vara bra att det finns lite att ge bort, tänkte jag.. ;)   Först gjorde jag en bil... Lite mycket pillergöra, men...

Ovido - Quiz & Flashcards