Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Utan Madde igen.. :(((

Av Patricia - 27 juni 2011 05:53

Nu har min lilla älskling åkt... Hon åkte med Diter nyss in till stan, hem till Franks föräldrar, där Frank väntar på henne. De åker med hans föräldrar med bil till Linköping runt 07.00, så ikväll är de framme.

Det blir så tomt när hon åkt härifrån, nu när man haft henne "hemma" och hunnit vänja sig vid att ha henne tillgänglig hela tiden! Fy, vad jag hatar att ha denna separationsångest!! Jag vill ju ha henne nära jämt! :( Syrrorna kommer också att vara ledsna nu när hon åkt.. De små blir ju det på ett annat sätt än Ida kanske, men de saknar henne lika mycket ändå! Louise kommer förmodligen att ha riktigt jobbigt framför allt idag, med mycket tårar och många telefonsamtal. Hon är ju så känslig, och känner sig övergiven... :( Emmy kommer nog att vara ledsen mest när hon blir påmind om att hon inte är kvar, så medans hon har kompisarna som upptar hennes tid så är det nog rätt lugnt.. ;) Och så har vi Ida.. Hon saknar nog mer "vuxet" och tar det mest för sig själv.. Hon vet ju, och förstår, att Madde var tvungen att åka, och att hon inte bara valde att åka för att hon ville det.. Det är ju så när man är vuxen och har ett jobb att ta ansvar för..då måste man helt enkelt göra det man måste, före det man vill... :/

Så nu Måste vi verkligen se över möjligheten att åka ner i slutet av sommaren till henne...!!! Hoppas att mitt schema kan stämma in så pass att det går att lösa ledigheten innan sommaren därnere är över!! Vill ju, förutom att bara träffa och vara med henne, hinna uppleva lite sommaraktiviteter där också.. :) Till exempel "Bosses Glassbar", som hon pratat så mycket om, och alla mysiga ställen att sitta ute och ha picknick på... ;)

Måste även se till att Ida kan åka med då, så det inte är så att hon jobbar när jag är ledig eller nåt annat tokigt..! Vi måste ju vara samlade allihopa!! :)) Och mormor vill ju med hon också.. ;)

Det är det jag ska önska mig när jag fyller år, hihi! En tripp ner till Linköping! ;))


Nu ska jag lägga mig och sova nån timme till innan småtrollen vaknar, och ladda för en utedag med dem i det fina väder som är på intågande.. ;)


Till alla er som redan startat dagen, och till er som snart gör det;

-God morgon och ha en underbar dag! :)

Och än en gång, till våra älskade hjärtegull, Madde och Frank;

-Hej då för den här gången! Vi kommer att sakna er massormestast!! Puss och kram, och vi ses snart igen! :) <3 <3


Här är lill-Madde 2 år.. ;) Åh, vad jag älskar henne!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 26 juni 2012 22:38

Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk, och det är fortfarande inte helt bra.. Hostar hela nätterna och kan inte sova, så jag vaknar med huvudvärk varje dag.. Tät och snuvig och nyser och snorar..skiiitless!! Försöker tänka positivt, att det bara...

Av Patricia - 25 juni 2012 22:47


Har ju haft typ söndag idag eftersom man jobbat helgen.. Dessutom har jag mått så jävulskt dåligt hela dagen. Är jätteförkyld (och har varit det sedan tisdag kväll..) men eftersom det är som det är med mitt jobb så får man bita ihop och försöka orka ...

Av Patricia - 21 juni 2012 22:13


Den här dagen har varit helt fantastiskt kort.. Har bara rännt runt och gjrt en massa ärenden inför i morron. Det hade kunnat gå ganska snabbt, men eftersom halva stan också skulle ut och handla eller färdas genom stan precis samtidigt, så tog det ...

Av Patricia - 21 juni 2012 11:45

...så är livet helt perfekt! Eller alldeles snart är det 100% (när Ida kommer och är hemma med oss..)  Har vår älskade Madelene hemma nu och det kan ju bara inte bli bättre än att ha hela familjen hemma! ;) Så klart så kommer hon ju att varva oss...

Av Patricia - 13 juni 2012 10:06

Har haft lite kliande i fingrarna senaste tiden, så jag scrappade lite saker.. Det finns många vi ska fira i sommar, så det kan ju vara bra att det finns lite att ge bort, tänkte jag.. ;)   Först gjorde jag en bil... Lite mycket pillergöra, men...

Ovido - Quiz & Flashcards