Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Patricia - 4 maj 2011 18:51

Nu har Simone kommit hem! :)

Det var sjukt kul att se henne igen, och Dylan.. Shit vad han vuxit! Och Simpan är verkligen vuxen nu, även om jag inte vill erkänna att jag blivit äldre.... ;P


Nu hoppas vi på lite mys senare, om det går att övertala henne att smita hit lite när Dylan somnat...:O Annars får vi ta det sen.. ;)


Nu ska det plockas bort från bordet så kvällsfikat går att sätta fram..! ;P


Tjing! :)

Av Patricia - 4 maj 2011 14:46

Fick några bilder av Sussie idag.. Som hon tagit på oss när Madde var här ;)

Har de vackraste barnen i hela världen!! <3


       

Tack Sussie för bilderna!   

Av Patricia - 4 maj 2011 09:19

Nu är jag less på att ha ont i huvudet!

Har haft det i flera dagar nu och det vill inte ge med sig.. Ska ringa och försöka få en tid för att fixa nacken och se om det blir bättre i alla fall, men tills dess verkar jag få dras med det onda. :(


Har även misstankar om att Ferdinand har fått noskvalster.. :O(

Inte så kul.. Men jag får hoppas på att det är nåt annat som går över, så jag slipper tjafsa med medicin och så. Håll tummarna! ;)

Vi vill ju inte att han ska behöva ha såna här elakingar som kryper i nosen..!


Nej nej inga såna hära vill vi ha!!  


Nu tar jag lillvovven och går och lägger mig ett tag. Måste vila skallen lite till så jag blir människa igen nån gång! ;P


Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards