Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Patricia - 21 maj 2011 23:43

Idag blev Madde 22 år.. Lite ledsamt att inte kunna vara med och fira henne, men vi får ta det när hon kommer "hem" om några veckor.. ;P 

Jag ringde i alla fall henne kl 00.17 inatt och sa grattis precis när hon blev 22 år "på riktigt".. ;) Lillan min....åh, vad jag saknar henne!!!

Hoppas dagen blev bra för henne i alla fall, med smörgåstårta som hon gjort själv och vänner som firar med henne! :))


Här hemma har vi varit på stan med de små idag och de har shoppat kläder till skolavslutningen.. Gick rätt så smidigt faktiskt, vilket jag inte förväntat mig, haha :)

Efter vi gjort stan, köpte vi pizza och åkte hem och åt.. Det var himla gott! :P

Sedan har barnen lekt, vi har kollat lite på film innan älskling skulle och jobba (som vanligt..), sen har jag och tjejerna myst med massor av godis i soffan och sett "Trassel". Jag älskar tecknat, haha :) Det är så himla mysigt för dem också att titta på film och somna i soffan...


Nu ska jag lägga mig ner i den lediga soffan och låta kroppen totalslappa, möjligen tills jag somnar också. Det är ju inte ovanligt att jag gör det ;P 

Sov så gott!

 

Ovido - Quiz & Flashcards