Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Patricia - 7 maj 2011 12:16

Idag är en bra dag! :)

Det är lördag, hela familjen hemma (förutom Madde då..) och solen förärar oss ett besök! :) Känner mig riktigt lycklig idag, trots att det inte hänt nåt speciellt, utan bara spontant lycklig! ;) 

Vi måste hitta på nåt kul så vi hinner det nu när vi har möjlighet att göra nåt tillsammans..


Nu ska jag i alla fall steka plättarna till lunchen, som är liite senare eftersom vi tog lite sovmorgon idag ;P


Ha en underbar solskensdag allesammans! Även ni som inte välsignats med solsken hoppas jag får en bra dag förstås, haha! ;))


Tjing!

 

Av Patricia - 7 maj 2011 00:13

Trodde jag skulle slippa säga det, men jag är lite orolig för att den där jävla skitparasiten bosatt sig i mig nu.. Avvaktar till i morron för att se om det kan vara falskt alarm, och "bara" en släng av magont och lite kass i magen.. :/

Men det onda tar Riktigt ont måste jag säga!


Helvette! Jag har varken lust eller tid att må dåligt ju! Nä, detta ska kureras med allt jag kan komma på och har tillgängligt här hemma NU! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards