Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Patricia - 16 maj 2011 22:38

Hade tänkt att visa vår nya tv-bänk och våra nya rumsbord, men kameran bestämde sig för att det skulle vi minsann Inte! :((


Jaja, det får bli i morron då...


Har sömn i ögonen, så jag måste gå o lägga mig nu känner jag, för jag öppnar i morron....

Sussa sött allesammans! Ses i morron! :)

Av Patricia - 16 maj 2011 14:38

Idag började dagen med möte på jobbet..

Det gick bra och jag tror vi löst planeringens största bitar när det gäller schemat över storhelgerna i alla fall.


Emmy är hemma ännu från skolan, men med mindre feber fast inte helt fri.. Hoppas det är sista dagen med det idag så i morron kan bli sista dagen hemma!


Simone tittade in som hastigast nu innan hon skulle åka till Luleå också. Kul att se henne en gång till innan hon åkte. Hon kommer ner igen till Idas student så det är ju inte så hemskt länge kvar ;)


Nu ska jag och tjejerna strax åka och hämta bästaste älsklingen och pappsen på jobbet, sen blir det middagsdags.


Höll förresten på att glömma.. Vi har satt ihop nya tv-bänken och borden i vardagsrummet nu! :) Bild kommer i afton.. ;P


Tjenix!

Ovido - Quiz & Flashcards