Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Patricia - 23 maj 2011 13:17

Ja, idag så åkte mamma tillbaka till lasarettet för att bli inskriven efter permissionshelgen. Tråkigt! :( Hoppas bara att de tar alla prover de kan och verkligen jobbar för att ta reda på vad som är fel. Hon mår fortfarande dåligt och har lika ont, så det verkar vara mer än tillfälligt tycker jag. :/

Det är inte lätt, men jag får lov att lita på att de gör allt ordentligt..

Har inte pratat med henne idag, men väntar på att hon ska höra av sig så fort hon kan.


Jag ska och jobba i afton, trots att jag inte mår särskilt bra, men det är ändå lite bättre än igår så jag försöker i alla fall. Om det mot förmodan skulle bli värre så får jag väl lov att kolla om det finns nån vänlig själ som kan komma och lösa av mig... Men jag hoppas jag slipper det.


Nu ska jag passa på att lägga mig i soffan och vila lite och samla krafterna. ;P


Hoppas ni har en bra dag!

Av Patricia - 23 maj 2011 00:30

Har misstankar om att mitt skryt om att jag aldrig drar på mig magsjuka har straffat sig...

Från ingenstans har min mage förvandlats till en mullrande vulkan med en ström av glödhet lava som rinner utan stopp... :(

Det gör ont i magen, bubblar, vrider om, samtidigt som det svider och bränner och det är i flytande form det som inte borde vara det.. När jag tror jag är klar och kan gå, vrider det om igen... Men jag mår inte speciellt illa, även fast jag heller inte är sugen på att stoppa i mig nåt. Fryser gör jag dock och måste nog kolla om jag fått feber.. :/

Hoppas att det avtar innan i morron, för jag vill gärna slippa behöva vara hemma från jobbet. Jag jobbar dessutom med min lilla älskling (Ida) så det vore ännu tråkigare bara för det.. Nä, som sagt, jag håller tummarna för att det är nåt tillfälligt, kanske nåt jag ätit idag eller så.!


Dags nu i alla fall att göra ett litet besök i det där lilla rummet där man bara gör det man måste...sedan i säng och vila! Håll gärna tummarna ni med, för att jag slipper parasitjä**ln....... :o


Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards