Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Patricia - 9 maj 2011 23:52

Har inte så mycket att göra... Kan inte göra nåt som låter för mycket eftersom alla grannar och barn sover nu. Men Emmy sover inte så bra så det lär inte bli för mycket sömn inatt tror jag..

Jag väntar på att Älskling ska komma hem också. Han slutade 00.00 och sen ska han trampa hem på cykel från Alimak, vilket inte går allt för snabbt.. Så medans jag sitter och gör ingenting, tänkte jag bjuda på lite bilder från förr på mina änglar! ;)


Jag och min älskade lillasyster...Saknar Dig!! <3

 

Mamma..! :) <3


 


Lill-Louise! :)) <3


 

Lill-Emmy! :)) <3


Lill-Ida! :)) <3  

 


Och eftersom jag inte hittade nån på Lill-Madde just nu, så får ni (och hon..) stå ut tills jag kan fixa en hit.. ;)) 

Hon (Du) är dock inte mindre ihågkommen för det!! Så jag sätter in en bild på Madde-gumman som jag Har i väntan på den andra, hihi ;) <3




Puss och kram! Nu är det dags att lämna datorn ifred..! ;P  


Tjing!

Av Patricia - 9 maj 2011 22:11

Äntligen kväll! Lugnet sänker sig över mig och jag har tagit fram min chipspåse.. JA, jag vet att det är måndag, men det STRUNTAR jag i! ;P

Jag vet att jag är värd varje chips jag tuggar i mig, så det så!

Emmy ligger här i soffan och är kokandes het igen.. 39,8 stannade tempen på nu, så det tar väl ett tag till innan hon är pigg.. :/

Mysiga är de små när de är sjuka...kramiga och gosiga.. Kan väl vara rätt gnälliga och inte direkt lätta att få i nåt, men det är ändå goset som räknas! ;)

 

Nu ska jag mysa lite till innan Älskling kommer hem från jobbet.. Då är det hans tur ;P


Sussa sött och håll tummarna för att det fina vårvädret håller i sig! Det höjer humöret en hel del! :))


Hej hej!


 

Av Patricia - 9 maj 2011 13:38

Emmy har feber igen. Stackars liten....Började morgonen med 40 grader och det är fortfarande runt det eller strax under, förutom när Alvedonet verkar som bäst.. Typiskt, precis när det blev sommarväder ute och allt.. :((


Har legat med henne i soffan ett tag och nu vill jag försöka få i henne nåt men det enda hon vill ha är hemmagjorda muffins, så jag ska vandra iväg till Handlar'n och köpa lite smör, sen ska jag baka det åt henne! 

Man har ju fördelar när man är liten och sjuk.. ;)


Passa på och njut ute idag alla ni som kan det! 

Ses! :)

Ovido - Quiz & Flashcards