Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Patricia - 26 maj 2011 22:04

Idag har jag och tjejerna pysslat efter skolan för att de ville göra nåt till Oma innan vi skulle dit. Hon fyllde ju 85 år i förrgår, men hade oturen att ramla natten till den dagen så hon blev kvar på lasarettet ett tag.. Men nu är hon hemma, så vi åkte dit och firade henne med kort, presenter och kramar. ;) Hon blev så glad! :)


Hade även besök av farfar och lille Tristan innan vi åkte till Oma, och han fick pyssla lite han med.. ;P

Jag åkte på ett lättare migränanfall när vi var hos Oma också, men efter lite vila i soffan när vi kommit hem så var det äntligen bättre. :)


Nu ska jag börja med lite mer pyssel... Ett dopkort! ;P Det är ju dop på lördag så då måste det vara klart. Och med tanke på att jag jobbar kväll i helgen så måste jag hinna klart innan i morron afton..

Kan tyvärr innte fota och lägga ut bild på det inann dopet (förstås...) men det kommer sen.


Dags att börja!

Ses! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards