Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Patricia - 17 maj 2011 22:59

Nu är det snart slut på Tisdagen denna vecka hade att erbjuda..

Jag har jobbat från 06.30 till ca 16.40 och haft nöjet att ha Verre vid min sida från niosnåret till 16 när vi ska sluta.. Jag var kvar lite längre, eftersom jag hade kassan att ta hand om, samt att jag var tvungen att åka och köpa ett nytt lysrör för vi höll på att bli tokiga på det blinkande som satt där.. Det fanns bara 3 alternativ till åtgärd och de var;

1) Låta lyset blinka så det var nära för ett epilepsianfall eller nåt..

2) Låta det vara helt släckt och mörkt eftersom det inte går ta ut det ena lysröret utan att de båda slocknar.. eller....

3) Byta till ett nytt lysrör........

Jag tog ett beslut att åka och köpa ett nytt helt enkelt, haha :))


Efter jobbet åkte jag till svärfars för att hämta våra små änglar.. Drack lite kaffe innan vi åkte hem igen så jag och Älskling fick middag också :)


Efter middan kom Ida hem ett tag. :) Då pysslade vi på lite på baksidan innan hon återigen drog vidare.. ;P 

Själv sitter jag och väntar på att maten i ugnen ska bli klar så jag kan göra natt också, för jag är den enda som är vaken än...men snart! ag behöver verkligen sova för natten mot idag sov jag nästan ingenting! :/ det gick bara inte... :(


Hoppas ni kan sova i alla fall, och att jag slipper vakna varje timme inatt igen! :))


Sussa sött! <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards