Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Patricia - 22 maj 2011 13:30

Idag är det fint ute :) Synd bara att det blåser jämt.. :/

Vi har tagit sovmorgon idag, latat oss ordentligt ända tills vi åt typ "brunch".. ;P

Skönt att bara vara och inte göra nåt som man måste direkt. Även om jag har en del måsten, så har jag beslutat mig för att helt enkelt skita i det för tillfället. :o

Nu ska jag ta mig upp till kaffet som serveras hos Jerry och Carina.. Diter är redan där, så jag och Emmy ligger efter.. ;)


Efter det blir det nog att åka till Bergsbyn och äta mjukglass! :oP

Tar kanske en bild på de mumsiga glassarna och barnens ansikten efter att ha gett sig på dem...haha :)


Ha en bra dag så tittat jag in senare igen! 

Av Patricia - 22 maj 2011 02:05

Skulle sovit nu..men hunden tyckte jag skulle vara vaken lite till och gå ut..

Ingen fara egentligen, eftersom jag kan sova ut i morron om jag vill, men ändå..

Sen så saknar jag att ha älsklingen hemma på helgen när man borde kunna mysa och vara tillsammans även på kvällen...! Jag hatar att han jobbar varje helg! Men samtidigt är det ju bra med extra pengar, fast det kunde ju slippa vara varje jävla helg ändå! :( Ursäkta ordvalet, men det är så irriterande!

Fast det är inget att göra åt det. Det är bara att bita ihop... :/


Nu ska jag i alla fall göra ett nytt försök att lägga igen ögonen. Hoppas att Ferdinand gör detsamma! :P


Natti ännu en gång!

Ovido - Quiz & Flashcards