Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Patricia - 30 maj 2011 23:53

Natti natti världen...nu ska jag sova!

I morron bitti jobb igen, efter en skön ledig dag utan sovmorron, och med hela 3,5 timmars sömn, men vem klagar??

Har dock hunnit vara hos mamsen och äta tacos med tjejerna, så lite ledig var jag.


Nu är jag i alla fall jäkligt trött, så det får bli att bädda ner sig och sova så man är pigg i morron! ;)


Sov så gott!

 

Av Patricia - 30 maj 2011 11:20

Fick äntligen in 3 st bilder i alla fall, på korten vi gjorde till dopet.. ;)

Detta gjorde jag från familjen.. 

En dopklänning med utvikbar "kjol" där vi skrev hälsningen på "underklänningen" på insidan.. ;)

 



Och dessa gjorde småtjejerna till lillan.. ;)

Fjärilar med dubbla vingar, där de skrev en hälsning på insidan av de övre vingarna.... 

  ( Övre kortet har Emmy gjort och det undre har Louise gjort.. )

De var såå himla duktiga! ;O)

Av Patricia - 30 maj 2011 10:17

Har varit kass på att hinna med att ta mig tid att skriva i helgen, men det har varit rätt fullbokat.. Jobb, dop, jobb, morsdagsfirande och.....jobb! ;P

Har haft stängning i helgen med bästaste Idagumman! :) Det gick jättebra! Dock blev det rätt sent, både fredag och lördag natt, eftersom det verkar som att alla tappar förmågan att förstå att skräp och liknande ska kastas i soptunnorna, även fast det är natt... :O/ Och inte nog med det, de verkar även tro att det är meningen att man, istället för att plocka upp efter sig, ska smeta och kladda så mycket man hinner innan man ska gå.. :( Konstigt hur folk blir.. Det kan ju inte bara vara alkoholen som gör att man beter sig så, utan det måste ju vara ren och skär djävulskap..?! Skitkul att skratta åt med polarna, ända tills det är deras egen tur att måsta städa upp efter andra som betett sig så. Då är det nog inte samma sak!

Jaja, skitsamma, det är ju så och har alltid varit så, men man måste ju ibland bara få säga vad man tycker...?

Hur som helst, så hade vi en trevlig jobbarhelg i övrigt i alla fall. :) De flesta var på rätt bra humör, trots vädret som inte var det. ;)



(lånad bild...)


Sen så var vi ju på lilla Liv's dop på lördagen. Riktigt trevligt och hon var så himla fin! Storebror Tristan var också fin, och han visade verkligen vilken duktig och snäll storebror han är. :)

Tyvärr glömde vi kameran hemma i hallen, så vi hoppas nu på att få några bilder på mailen av nån vänlig själ..! ;P

Hade ju även tänkt lägga ut bild på kortet jag gjorde, men som vanligt när det är nåt, så får jag inte in dem på datorn från min mobilkamera (typiskt att jag skulle ta med den..), men de kommer! ;)

Efter dopet hann vi inte så mycket mer än att äta middag, sedan var det dags att göra småtjejerna klara att åka till mormor. 



 

På söndag var det ju morsdag.. Då vaknade vi runt 13 (vi hade ju jobbat till 05...) och sen skulle vi till mormor och hämta tjejerna, plus att vi tänkte äta tacos.. Men av nån sjuk anledning hade jag glömt bort att jag jobbade ( :O ) så vi hann bara fika och ska äta i afton istället. 

Sen så jobbade jag till 01.00 och åkte hem för att försöka fixa Loppans skiva som hon ville ha med sig till skolan idag, men det gick inte så bra, så hon får ta den i morron.


Idag har vi haft möte på jobbet på morronen, och nu ska jag bara passa på att göra INGENTING, ett tag..sen ska jag städa lite eftersom jag inte hunnit med nåt hemma i helgen. :)


Ha en bra dag!

Tjingeling! :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards