Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Patricia - 14 maj 2011 14:00

Måste bara visa vad jag hittade i köket när jag kom in dit efter att ha varit uppe och packat barnens kläder....en liten lapp från Louise till mig.. ;))




Jag älskar mina små änglar mest av allt!! ;)) (och de stora..hihi ;)  )  

Av Patricia - 14 maj 2011 12:38

Idag ska barnen till mormor i Gummark. De har längtat efter att få vara ute hela veckan, nu när de haft feber, så det blir kul för dem att kunna vara på landet lite ;)

Synd bara att det inte är så varmt ute. Solen skiner, men det blåser iskalla vindar, så det gäller att de har på sig ordentliga kläder. Vi vill ju inte ha tillbaka febern.. :O


Själv ska jag jobba. Det är väl rätt kul ändå, trots att just dessa arbetspass är de jobbigaste. Man träffar ju folk hela tiden, och de flesta brukar vara på bra humör när det är helg. :) Hoppas att allt flyter på bra, och att det inte är allt för mycket omständiga beställningar bara, för det sinkar allt ganska bra..


 



Nu måste jag packa i ordning barnens väska till mormor, så de är klara när hon kommer. 

Ha en toppenfin dag, och njut av helgen! :)


Hej så länge!

Av Patricia - 14 maj 2011 03:15

Har inte skrivit nåt idag..och nu är det natt som är på väg att bli morron.. :/

Hade lovat barnen att spela på dagen, sedan åkte jag till jobbet och efter jag kommit hem runt 21.30, så var det soffmys med de små som hägrade. Därför har jag inte hunnit tänka på att skriva nåt alls, men i morron ska jag hålla mitt dagliga bloggande igen.. ;P


Har varit en ganska bra dag trots att man jobbat det där knaspasset som gör att hela dan försvinner. I morron lär väl bli en ungefär likadan slödag fram tills man börjar jobbet 15.00, men tänkte väl hinna med nåt kul med barnen innan i alla fall. :)

Småtjejerna skall till mormor och stannar där tills på söndag förmiddag, eftersom det blir så sent för dem att åka hem efter 21.30

Men de kommer nog att ha kul där, när de kan vara ute och hitta på saker som inte går här hemma i stan, haha ;)


(lånad bild...)


Nu ska jag sova...så jag orkar nåt i morron. :)

Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards