Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Patricia - 5 maj 2011 13:25

Den här veckan har rusat iväg! Det beror väl till stor del på att jag sovit och vilat bort större delen av den, eftersom jag haft sån huvudvärk av och till hela tiden..

Men nu är det bättre (ÄNTLIGEN!!) så jag ska åka och jobba ikväll. ;) Har faktiskt längtat liite nu när jag känt mig så himla värdelös hela veckan..haha :)


Har städat lite idag..bl a rensat i ungarnas garderob (+min lite..) och det var riktigt välbehövligt! Fattar inte hur snabbt de växer ur sina kläder ibland!? Upptäckte en del plagg som faktiskt Emmy kan ta över, men en hel del måste dock inhandlas nu när det går mot varmare tider.. Utgifter, utgifter....!! Fast måste man så mååste man.. :P 

I morron ska jag ta och rensa bort en massa ur deras rum, så vi kan sätta upp deras "nya" hylla som jag fick köpa av Gabbi. Den kommer göra hela rummet till en helt ny värld, haha :) Äntligen har jag en anledning till att säga att vi MÅSTE bort med en del saker som blivit kvar bara "för att"...


Nu ska jag kasta i mig nåt i magen (som jag som vanligt glömt göra i normal lunchtid..) innan det är dags att hämta nästa tjej från skolan.

Ha en underbar dag i solskenet vi välsignats med idag! :D


Hejhopp!

Ovido - Quiz & Flashcards