Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Mys-Ferdinand och lill-mamma ;)

Av Patricia - 24 maj 2011 00:15

Badade Ferdinand tidigare idag.. Han tycker inte att det är speciellt kul, men det går ändå bra. :) Han är så himla gullig när han står där och ser ut lite som en urvriden trasa ungefär, hihi ;P  Fast när han torkat är han sååå fin och nöjd. ;)


     


Var tvungen att ta nån bild när han ligger här på stolen bredvid och myser, som han alltid gör om jag sitter vid datorn.. ;)


Uppdatering ang mamma då..

Inget svar på nåt ännu som kan förklara vad som gör att hon har så ont, men hoppas på svar snart. Sen så kan hon ha turen att få åka hem i morron! :) Håller tummarna för det, för nog är det trevligare att ligga och ta hand om sig hemma istället för i ett sterilt rum med en massa okända människor.. :/

Konstigt är det, tycker jag i alla fall, att de inte kan hitta felet.. Eller vänta nu..! Jag höll på att glömma att det är Skellefteå Lasarett vi talar om! DÄR kan de ju inte ens hitta streptokocker på en halsmandel som är täckt av dem...ungefär! :O

Hoppas mamma är hård med dem och kräver alla undersökningar som går tills de hittar felet.. Visst mamma, eller..!? ;) 

Men till och börja med så hoppas vi på hemfärd i morron...

 


Jag var och jobbade tidigare ikväll, till ca halv nio eller nåt, sedan var jag tvungen att åka hem. Jag fick tillbaka magontet och det var inte kul, sen så ville jag inte vara där och jobba OM det är nåt jag dragit på mig heller.. Carro ville ändå ha lite timmar så hon kom gladeligen och bytte av mig så jag kunde åka. Tack Carro! :)

Det är väl inte värst direkt, men det känns inte helt okej ändå, så det är nog bra att kurera sig lite medans man har några lediga dagar.


Nu har jag varit ute med vovven och ska försöka få i mig lite yoghurt innan jag lägger mig och kramas med kudden och sambon.. ;P

Sov så gott allesammans! Ses i morron! :)

 

 
 
Ingen bild

minneminn

1 juni 2011 22:43

jaa jag håller med dig...än så länge har jag inte krävt något..dom har bara föreslagit undersökningarna som gjorts hittils...och många prover har ju tagits också ju...men vi får se vad fortsättningen blir..om jag skruvar på argknappen haha...nää men dom har varit väldigt tillmötesgående hittils iaf..medicinavd tar visst över om vi måste gå vidare...we hope not att det ska behövas...jag piggnar nog till snart ska du se...hoppas ditt magont inte håller i sig..du är jag rädd om !!...åhh ferdinand den lilla trasselsudden sååå söt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 26 juni 2012 22:38

Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk, och det är fortfarande inte helt bra.. Hostar hela nätterna och kan inte sova, så jag vaknar med huvudvärk varje dag.. Tät och snuvig och nyser och snorar..skiiitless!! Försöker tänka positivt, att det bara...

Av Patricia - 25 juni 2012 22:47


Har ju haft typ söndag idag eftersom man jobbat helgen.. Dessutom har jag mått så jävulskt dåligt hela dagen. Är jätteförkyld (och har varit det sedan tisdag kväll..) men eftersom det är som det är med mitt jobb så får man bita ihop och försöka orka ...

Av Patricia - 21 juni 2012 22:13


Den här dagen har varit helt fantastiskt kort.. Har bara rännt runt och gjrt en massa ärenden inför i morron. Det hade kunnat gå ganska snabbt, men eftersom halva stan också skulle ut och handla eller färdas genom stan precis samtidigt, så tog det ...

Av Patricia - 21 juni 2012 11:45

...så är livet helt perfekt! Eller alldeles snart är det 100% (när Ida kommer och är hemma med oss..)  Har vår älskade Madelene hemma nu och det kan ju bara inte bli bättre än att ha hela familjen hemma! ;) Så klart så kommer hon ju att varva oss...

Av Patricia - 13 juni 2012 10:06

Har haft lite kliande i fingrarna senaste tiden, så jag scrappade lite saker.. Det finns många vi ska fira i sommar, så det kan ju vara bra att det finns lite att ge bort, tänkte jag.. ;)   Först gjorde jag en bil... Lite mycket pillergöra, men...

Ovido - Quiz & Flashcards